Již 13 let repasované notebooky, počítače a monitory za nejlepší ceny!!!

Nejčastější dotazy

1. Je stanovena hodnota pro minimální nákup?
Není, můžete si objednat cokoliv bez ohledu na cenu, i po jednom kusu.

2. Dopravní náklady

3. Jaké je číslo účtu pro úhradu tovaru?
Číslo účtu PCkomplet s.r.o.
0452075353/0900 Slovenská republika
IBAN: SK29 0900 0000 0004 5207 5353

4. Jak dlouho trvá dodání zboží?
Zboží, které je skladem, dodáváme v rozmezí 24-48 hodin.

5. Už jsem u vás nakupoval a jsem zaregistrovaný, ale stratil jsem heslo.
Pomocí našeho kontaktního formuláře nám pošlete vaši e-mailovou adresu, a my vám přepošleme heslo.

6. Mám nápad jak NotebookLevny.cz vylepšit. Kam ho můžu poslat?
Vítáme vaše připomínky a návrhy na zlepšení a věnujeme jim velkou pozornost. Pokud máte zajímavý nápad jak NotebookLevny.cz vylepšit, napište nám na predaj@pc-komplet.sk. Těšíme se na vaše příspěvky a děkujeme vám za vaši důvěru.

7. Je možné zboží objednat telefonicky?
Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje objednání prostřednictvím našeho internetového obchodu, můžete si objednat zboží telefonicky. Stačí nám zavolat, kde se Vás ujme náš pracovník. Ten vám rád poradí s výběrem a zároveň pomůže při objednávce.
Kontaktní informace naleznete na podstránce kontakty.

8. Jak si mohu uplatnit reklamaci?
Pokud zjistíte chybu výrobku, na kterou se vztahuje reklamace během záruční doby, prosím, kontaktujte nás e-mailem kde uvedete hlavně typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené na LevnyNotebook.cz.
Podrobné informace o uplatnění reklamace najdete na stránkách Reklamační podmínky.

9. Jak dlouho potrvá vyřízení mé reklamace?
Reklamace řešíme ihned po obdržení vašeho reklamačního e-mailu, následně se s vámi spojíme a seznámíme vás o dalším postupu. Jako spotřebitel máte právo, aby byla vaše reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne následujícího po dni převzetí reklamovaného zboží. U zboží, které je třeba zaslat na opravu výrobci si vyhrazujeme právo prodloužit dobu na vyřízení reklamace o dobu nezbytně nutnou k této opravě.

10. Vyzvali jste mě, abych zboží na reklamaci doručil servisnímu středisku. Jak mám zboží poslat?
Zboží je třeba bezpečně zabaleno zaslat dle pokynů, které vám budou zaslány po přijetí vaší reklamace. Z důvodu bezpečnosti a s přihlédnutím k povaze zboží zboží doručujete kurýrní

společností. Zboží je třeba doručit čistý, mechanicky nepoškozené a v původním případně jiném bezpečném balení.

11. Legenda k LCD monitorům.
Třída A - Monitor jeví známky běžného používání. LCD displej je čistý bez škrábanců a protlačených bodů. Monitor vhodný pro každodenní použití na všechny účely.

Třída B - Monitor je plně funkční. Na LCD displeji se mohou nacházet menší škrábance a jemně protlačené body. Monitor může mít nižší jas a kontrast.

Třída C - Monitor je funkční. Na LCD displeji se mohou nacházet škrábance a protlačené body. Monitor může špatně zobrazovat obraz a zkreslovat barvy. Monitor vhodný např. do dílen, pro diagnostiku, na testování funkčnosti PC, notebooků a pod. Také vhodný na náhradní díly.

12. Legenda k Notebookem

 Třída A – Nejprodávanější třída, dobrého vzhledu. Minimální kosmetické vady (drobný škrábanec na plastu, ...). Displej je v 100% stavu, jako nový.

 Třída B -  Displej notebooku v 100% stavu, avšak notebook vykazuje větší stopy předešlého zacházení a kosmetické vady jsou viditelnější. Hardware 100% stav.

 Třída C – Takový notebook může naoko vypadat jako B, ale má něco vylomeny nebo prasklinu, popřípadě vadu na LCD displeji.

13. Legenda k batériím.
C:\Users\PC\Desktop\Baterka\low.png - Baterie jeví známky nadprůměrného používání. Výdrž je odhadována na méně než hodinu.
C:\Users\PC\Desktop\Baterka\medium.png - Baterie jeví známky běžného až nadprůměrného používání. Výdrž je odhadována na 1 až 2,5 hodin.
C:\Users\PC\Desktop\Baterka\full.png - Baterie jeví známky minimálního až běžného používání. Výdrž je odhadována na 3 a více hodin.
Výdrž baterie ovlivňuje několik faktorů. Také závisí i na výbavě notebooku a způsobu využívání.

14 Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Zeptejte se nás. V případě jakýchkoliv nejasností nebo otázek, na které jste na našich stránkách nenašli odpověď, neváhejte se nás zeptat. Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Ochotně vám zodpovíme všechny Vaše dotazy.